توری فایبر گلاس گچکاری و سیمانکاری

توری فایبر گلاس گچکاری و سیمانکاری

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی و دانش فنی در صنایع مختلف استفاده از محصولات جدید بسیار گسترش یافته است. توری فایبر گلاس یکی از محصولات پر کاربرد در صنعت ساختمان فرآورده‌ها با تکنولوژی‌ پیشرفته در این صنعت می باشد.

توری فایبر گلاس گچکاری و سیمانکاری

توری فایبر گلاس چگونه تولید می شود؟

استفاده از گلوله‌های شیشه‌ای و ذوب آنها موجب تبدیل شدن این محصولات به نخ و رشته‌های فیلامنتی می‌شود. از تابیدن و تنیدن این رشته های نخ فیبر شیشه به یکدیگر می توان الیاف شیشه فایبرگلاس را تولید نمود که ایجاد قطر ها و بافت های متفاوتی را می نمایند در صنعت ریسندگی برای تولید توری مش کار برد دارد.برای این منظور نخ های ایجاد شده را در تار و پود های منظمی با دستگاههای پیشرفته به یکدیگر بافته و پس از آن توری فایبر گلاس رو تولید می نمایند.

روش استفاده از توری فایبر گلاس :

از آنجایی که الیاف بافته شده با این روش دارای مقاومت پایینی در برابر کشش و یا به هم خوردن نظم در تار و پود آن ها دارد می بایست برای استفاده در پروژه ها با پوشش های چسب و رزین مستحکم گردند. برای این منظور از رزین های متفاوتی استفاده می شود که بالاترین کیفیت رزین ها مربوط به اکرولیک ها می باشد.

چرا توری فایبر گلاس مارامو؟

مش فایبرگلاس مارامو که مطابق با استانداردهای اروپایی و چین به تولید رسیده است دارای پوشش های رزینی از جنس اکرولیک میباشد شما می توانید از این توری های مش برای صنایع مختلفی همچون سنگبری ها جهت بالا بردن مقاومت سنگهای تایل و اسلپ استفاده نمایید. در سنگهای بلوک کوپ معدنی ، مورد برش و فرآوری در کارخانجات سنگبری قرار می‌گیرد . باید توری های الیاف حصیری یا طولی کوب استفاده نمایید که این توری ها در بازار به اصطلاح توری کوپ یا توری بقچه کردن نامیده می‌شوند .
نکته مهم در انتخاب توری توجه به کیفیت بافت و همچنین استفاده از محصولات مرغوب میباشد. تولیدی صنعتی مارامو همواره با شعار” کیفیت برای حرفه ای ها ” سعی بر آن نموده تا بالاترین حد استاندارد را در صنایع برای پاسخگویی به مشتریان ویژه و وفادار خود تامین نماید. همین توجه و حساسیت در جهت تأمین محصولات با کیفیت برای این مجموعه در مدت زمان کوتاه جذاب و ویژه ایجاد نموده است. و از آنجا که تمایز کیفی این محصولات با محصولات مشابه در بازار کاملا مشخص و مشهود می‌باشد مشتریان عزیز تمایل به حفظ تامین کننده فعلی خود داشته و رضایت خود را از محصولات مارامو اعلام می نمایند. جهت سفارش تماس بگیرید.

توری مارامو
مش فایبرگلاس

کاربرد توری فایبرگلاس :

در صنایع مختلف دیگری نیز از مش فایبرگلاس استفاده می شود یکی از این صنایع صنعت ساختمان می باشد که در این حوزه کاربرد های فراوان مش فایبرگلاس باعث تبدیل شدن این محصول به یک محصول پرفروش و پر کاربرد در ساختمانها و پروژه ها گردیده است . در اجرای عایق های رطوبتی استفاده از الیاف مخصوص شیشه‌ای و همچنین مش های فایبرگلاس که دارای وزن بسیار پایینی هستند بسیار منطقی می باشد، چرا که ضمن کاهش بار مرده در ساختمان توجه به مقاومت های شیمیایی و فیزیکی فوق‌العاده این محصول آن را از سایر انتخاب های موجود متمایز و برتر می نماید. علاوه بر عایق های رطوبتی جهت جلوگیری از ترک خوردن گچی در ساختمان ها و برج های بلند مرتبه توری مش فایبرگلس انتخاب اول جهت مستحکم سازی و مقاوم سازی میباشد .

چگونه از این توری در پروژه‌های اجرای گچکاری و سیمانکاری استفاده میشود؟

برای این منظور می توان از توری ها در لایه زیرین استفاده نمود. اجرای لایه نهایی گچ و پوشاندن این توری ها با گچ نهایی ضمن برخورداری از یک سطح صاف و زیبا از ترک خوردن آن در آینده جلوگیری به‌عمل آورد .
استفاده از توری فایبرگلاس ، مشابه برای مقاوم سازی گچ کاری در پروژه‌های اجرای سیمان و سیمانکاری نما و داخل و حتی برای پروژه های مخازن نگهداری مایعات و استخرها نیز بسیار رایج و پرکاربرد میباشد. جهت استحکام دادن در سطوحی که سیمان کاری انجام می‌شود می‌توان از مش فایبرگلاس استفاده نمود .

مزایای منحصر به فرد مشهای فایبرگلاس توری در سیمانکاری :

  • وزن پایین
  • کشش های فیزیکی فوق‌العاده بالا 
  • مقاومت شیمیایی در مقابل اسید و مواد خورنده موجود در سیمان
  • جلوگیری از اکسید شدن فلزی و زنگ زدن
توری های مارامو
سنگ اسلب

سخن پایانی!

این مژده را به شما می دهیم که با توجه به شبکه گسترده فروش و توزیع در بازرگانی طهرانی شما میتوانید کلیه سفارشات خود را برای محصولات مختلف از جمله محصولات شیمی ساختمان ، رنگ های خمیری اپوکسی و رنگ های خمیری هنری همچنین انواع رزین اپوکسی آبستره ، رزین اپوکسی چوب ، رزین اپوکسی سنگبری و اسلب سنگ آن هم تنها با یک تماس با کارشناسان ما در واحد فروش و بازرگانی ثبت و در کمتر از ۲۴ ساعت در سراسر کشور تحویل بگیرید. .
برای آشنایی بیشتر می توانید از طریق شبکه های اجتماعی و یا وب سایت های بازرگانی طهرانی اطلاعات بیشتر کسب نمایید.

4.9/5 - (10 امتیاز)