هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان 1401

هفدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در اصفهان 1401

هفدهمین نمایشگاه تخصصی سنگ، معادن و صنایع وابسته در شهر اصفهان از تاریخ 24 آبان الی 27 آبان 1401 از ساعت 10 الی 18 برگزار میشود. این نمایشگاه متقاضیان زیادی از جمله شرکت های شرکت کننده، بازدیدکنندگان و فعالان این حوزه به سمت خود جذب میکند. شرکت کنندگان و فعالان حوزه سنگ آخرین دستاوردها و تجربه های خود را عرضه میکنند.

فعالان حوزه اکتشاف، استخراج، بهره‌برداری معادن سنگ، مهندسان مشاور، پیمانکاران، فعالان حوزه ماشین‌آلات استخراج و فرآوری سنگ، فعالان بخش تجهیزات و ادوات معادن و کارخانجات سنگ، تولیدکنندگان و عرضه‌کنندگان تجهیزات ایمنی مرتبط با سنگ و معادن، فعالان حوزه حمل و نقل و بازرگانی و همچنین فعالان حوزه محیط زیست، نشریات تخصصی، تشکل‌ها، سازمان‌ها و موسسات دولتی و خصوصی در این نمایشگاه حضور دارند.

گروه تولیدی بازرگانی از شرکت کنندگان این نمایشگاه هست که محصولات خود را که توری فیبرگلاس مارامو و رزین اپوکسی مارامو که برای چسباندن توری پشت سنگ می باشد معرفی میکند. توری فایبرگلاس در صنایع مختلفی مانند صنعت سنگ و ساختمان، کاشی کاری، سرامیک کاری استفاده میشود. این توری ها ویژگی های بسیاری نسبت به محصول رقیب خود یعنی توری فلزی دارد به همین دلیل طی چند سال اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. از ویژگی ها آن میتوان به نسوز بودن، انعطاف پذیری، طول عمر بالا نام برد.

بازرگانی طهرانی تولید کننده و عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس یا مش فایبرگلاس با برند مارامو هست که جز بهترین توری ها از نظر کیفیت است. توری مارامو استاندارد اروپا (CE) است و مشخصه تور فایبرگلاس وجود سه خط رنگی مشکی، قرمز و آبی است. تور فایبرگلاس معمولا دارای ابعاد، وزن و سایزهای مختلفی دارد که این تنوع، باعث شده در صنعت های مختلف کاربرد داشته باشد.

بازرگانی طهرانی با تجربه چندین ساله خود میتواند مشاوره لازم جهت خرید توری فایبرگلاس بدهد. از این توری فایبرگلاس با برندهای متنوع در بازار وجود دارد. برای تشخیص توری مناسب و خوب نکاتی مهم است:

1- از فروشنده معتبر خرید کنید.

2- توری فایبرگلاس در بسته بندی مناسب باشد.

3- مشخصات توری خریداری شده بر روی بسته بندی با خود فاکتور خرید مطابقت داشته باشد.

4- تور فایبرگلاس حاوی برگه مشخصات فنی باشد.

تولیدی بازرگانی طهرانی در این نمایشگاه محصولات خود را معرفی میکند و مقدم شما متقاضیان و بازدیدکنندگان محترم را گرامی می دارد. شما میتوانید با مراجعه به غرفه بازرگانی طهرانی مشاوره بگیرید و اطلاعات مفیدی در زمینه توری مش فایبرگلاس کسب کنید.

4.9/5 - (16 امتیاز)