14 امین نمایشگاه سنگ ایران در نیم ور محلات اصفهان

14 امین نمایشگاه سنگ ایران در نیم ور محلات اصفهان

چهاردهمین نمایشگاه سنگ ایران (IRAN STONE TOWARDS GLOBAL MARKET) مانند هر سال در شهر نیم ور محلات برپا میشود. نمایشگاه سنگ نیم ور یکی از نمایشگاه های کشور است که هرساله متقاضیان خود را جذب میکند. تاریخ این نمایشگاه از 19 مهر تا 22 مهر ماه 1401 و ساعات بازدید آن از 10:30 شروع و ساعت 19 پایان میباشد.

نمایشگاه صنعت سنگ، از نمایشگاه هایی است که شرکت های بسیاری در آن مشارکت میکنند و آخرین فناوری های خود را معرفی میکنند. یک از این شرکت ها، گروه بازرگانی مای تور است که هرساله در این نمایشگاه ها شرکت میکند و در کنار معرفی محصولات مرتبط با صنعت سنگ و ساختمان، از دانش و تجربه دیگر شرکت ها بهره مند میشود.

شرکت مای تور عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس با برند مارامو (MARAMO) که جز بهترین و با کیفیت ترین توری ها در بازار است در این نمایشگاه معرفی مشود. این توری ها دارای استاندارد اروپا هست و در صنایع گوناگونی قابل استفاده است. از جمله این صنایع میتوان به حوزه ساختمان و سنگ اشاره کرد. از دیگر محصولات شرکت مای تور که برای سنگ معرفی میکند، رزین اپوکسی هست که برای چسباندن توری پشت سنگ استفاده میشود.

شرکت مای تور حضور شما بازدیدکنندگان محترم را گرامی میدارد. با بازدید از غرفه مای تور میتوانید اطلاعات مفیدی در زمینه محصولات مرتبط با صنعت سنگ کسب کنید. شرکت مای تور از معتبرترین شرکتها در زمینه تولید و عرضه توری فایبرگلاس با بهترین قیمت است که به سراسر ایران عزیز مش فایبرگلاس ارسال میکند. این شرکت با استفاده از تجربه و متخصصین فنی، مشاورهای لازم را هنگام انتاخب توری مناسب ارائه میکند. از محصولات گروه مای تور میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

1- توری فایبرگلاس مارامو مخصوص پشت سنگ

2- توری وکیوم کوپ مرامو

3- توری بقچه کردن مرامو

4- توری عایق کاری

5- توری زیر گچی

6- توری سیمانکاری

7- توری قطعات پیش ساخته بتنی

8- توری اپوکسی

9- توری سنگ اسلب

10- توری سنگ تایل مارامو

11- رزین اپوکسی مارامو

این توری ها ابعاد، گرماژ و وزن های متفاوتی دارند که باتوجه به شرایط مصرف و خصوصیات کاربرد آن میتواند در صنایع مختلف بخصوص صنعت سنگ فرق کند. برای اینکه بتوانید توری خوب و با کیفیت سفارش دهید چند مورد رو در نظر بگیرید: باید فروشنده معتبر باشد و این محصول بسته بندی شده باشد و شناسنامه یا برگه توضیحات در بسته بندی داشته باشد. شرکت مای تور عرضه کننده انواع توری فایبرگلاس مارامو با کیفیت عالی و در بسته بندی همراه با جزییات محصول ارائه میکند. سناسه توری مارامو وجود 3 خط رنگی آبی، قرمز و مشکی بر روی توری میباشد.

5/5 - (23 امتیاز)