نمایشگاه سنگ ورونا و صنایع وابسته

نمایشگاه سنگ ورونا و صنایع وابسته

از تاریخ ۰۵ مهر لغایت ۰۸ مهر ۱۴۰۱ در نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) برگزار می شود. ساعت بازیدی از نمایشگاه برای متقاضیان از ساعت 9:30 تا 18 میباشد. نمایشگاه سنگ ورونا (Marmomacc) یکی از مهمترین و معتبرترین رویداد صنعت سنگ های طبیعی در جهان است. موضوع بقرگزاری این نمایشگاه در حوزه استخراج و فرآوری سنگ های طبیعی و ماشین الات مرتبط است که اولین بار در سال 1961 برگزار شد. این نمایشگاه، یک رویداد جهانی و پیشگام جهت ترویج معماری و طراحی با سنگ های طبیعی است و مدهای جدید سنگ نمایش داده میشود. همچنین این نمایشگاه فرصتی برای مواد اولیه صنعت سنگ، تولید کنندگان تجهیزات فراوری و خریداران و همچنین متمرکز بر آخرین فن آوری و طراحی صنعت سنگ شده و بهترین مکان برای دیدار و گفت و گو خریداران حرفه ای بین المللی است.

آخرین نمایشگاهی که در ورونا ایتالیا برگزار شد دارای 1616 شرکت کننده از کشورهای چین، کره جنوبی، ایالت متحده، استرالیا، مکزیک، روسیه، اسپانیا، لهستان، امارات متحده عربی، هند، ترکیه، برزیل و… بودند. در نمایشگاه ورونا شرکت ها، موسسات و اشخاص بزرگ و سرشناس حضور دارند. همچنین اساتید و دانشجویان و محققان دانشگاه ها و کالج های خارجی، فعالان و صنعتگران در حوزه سنگ از سرتاسر جهان شرکت میکنند و آخرین دستاوردها و نوآوری ها را معرفی میکنند.

مزایای نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا

نمایشگاه سنگ ورونا Marmomac بهترین و مهمترین نمایشگاه دنیا در صنعت سنگ است. در نتیجه بالاترین نرخ کاور خبری، بازدید و مشارکت را دارد.

به روز بودن شرکتهایی که در نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا مشارکت میکنند آن را پیشرو و مهمترین در بین نمایشگاه های دیگر میکند. بنابراین حضور در این نمایشگاه یک فرصت ایده آل برای همه کسانی است که در زمینه صنعت سنگ فعال هستند و از اثر آن مطلع هستند. این نمایشگاه را میتوانیم به 3 دسته تقسیم کنیم:

1- دسته بندی سنگ ها که شمال سنگ مرمر، گرانیت و کوآرتز، سنگ های عقیق رنگی و… میشود.

2- ابزار: ابزارهای برشی سنگ، ساینده، دستگاه های سنگ زنی، ابزار نصب، محصولات و تجهیزات پردازش سنگ مانند قالب های سنگ، ماشین های پولیش، ابزارهای سندبلاست، اره های شنی

3- انواع بلوک های سنگ طبیعی، تجهیزات معادن، برش های سنگ، اره های سیم و لوازم و تجهیزات نگهداری سنگ، تزئینات سنگ، چسب، ساینده، پوشش های محافظ و…

گروه تولیدی مای تور عرضه کننده توری فایبرگلاس با برند مارامو مانند دیگر افراد مهم و معروف و شرکتهای بزرگ و متقاضیان این حوزه صنعتی از نمایشگاه بازدید میکند تا با تکنولوژی روز دنیا و ماشین آلات صنعتی مرتبط با حوزه سنگ و تجربه دیگر شرکتها آشنا شود. حضور در این نمایشگاه جهانی فرصتی است که هر متخصص یا شرکتی که در زمینه صنعت سنگ سالها است که کار میکند از آن استفاده میشود.

توری فایبرگلاس مارامو از برندهای معتبر و شناخته شده بازار ایران است و دارای استاندارد اروپا است. به طور کلی توری فایبرگلاس در حوزه های گوناگون کاربرد دارد بنابراین قبل از سفارش حتما مشاوران گروه مای تور میتوانید مشاوره بگیرید.

این توری در سنگ نمای ساختمان، گچکاری و سیمانکاری کاربرد دارد و از ویژگی های آن میتوان به قابل حمل بودن و هزینه کم نام برد.

5/5 - (42 امتیاز)